Az oldal sütiket használ a jobb a felhasználói élmény érdekében Bővebb információ itt!!
Elfogadom
Nem fogadom el
+36-23/560-023   -   Nemzetközi kirendeltségeink
  • EN
+36-23/560-023   -   Nemzetközi kirendeltségeink
  • Kezdőlap
  • Webshop
  • Motorok
    • Változó fordulatszám
      Változó fordulatszám
    • Állandó fordulatszám
      Állandó fordulatszám
    • Hajómotor
      Hajómotor
    • Gázmotor
      Gázmotor
  • Áramfejlesztők
    • FG Wilson aggregátor
      FG Wilson aggregátor
    • Aggregátor vezérlők
      Aggregátor vezérlők
  • Mezőgazdasági traktorok
    • IRUM TAGRO 102 (Stage V)
      IRUM TAGRO 102 (Stage V)
    • IRUM TAG 24R
      IRUM TAG 24R
    • IRUM TAG 24RH
      IRUM TAG 24RH
    • IRUM TAG 50C
      IRUM TAG 50C
    • IRUM TAG 50CH
      IRUM TAG 50CH
    • IRUM TAG 60C
      IRUM TAG 60C
    • IRUM TAG 60CH
      IRUM TAG 60CH
  • Erdészeti traktorok
    • TAF 690 S5
      TAF 690 S5
    • TAF 690PE
      TAF 690PE
    • TAF 2012
      TAF 2012
    • TAF 2012 PowerShift
      TAF 2012 PowerShift
    • TAF 2012G
      TAF 2012G
  • Alkatrész
  • Szerviz
  • Rólunk
    • Rólunk
    • Karrier
    • Nemzetközi kirendeltségeink
    • Kapcsolat

TAF 690 S5

  • Kezdőlap
  • TAF 690 S5
Previous Next
  • Leírás
  • Műszaki leírás
  • Fotógaléria

LEÍRÁS

A hatalmas technológiai beruházások sorozata után az IRUM az iFOR kutatás-fejlesztési központja révén piacra dobta a legkedveltebb erdészeti csuklós traktor, a TAF 690-nek az új verzióját.
Az új modell, a TAF 690 S5 úgy a romániai, mint az európai és amerikai piacra van szánva. Új és sajátos kinézettel, újratervezett fülkével a kezelő lehető legjobb kényelmét szolgálja, de számos műszaki fejlesztést is tartalmaz.
Egy új, V szennyezettségi fokozatú, az előzőnél 40%-kal erősebb Perkins motorral val felszerelve, teljesen új váltó, a legjobb teljesítményű tengelyek, melyek a világ legismertebb géptípusain is megtalálhatóak, új kardánok és új osztómű jellemzik.
Mindez az elmúlt időszakban a termőterületen végrehajtott hatalmas beruházásoknak köszönhető. Több mint 7 000 000 eurót fektettünk be a berendezésekkel korszerűsítésébe, és ezek révén sikerült jelentősen növelnünk az alkatrészek termelékenységét és minőségét.
Ugyanakkor az új erdészeti gépek teljesítményének szintje lehetővé válik a világ néhány legnagyobb részegység-tervezési területén tevékenykedő partnerrel való együttműködésnek, valamint több mint 30 IRUM mérnök munkájának köszönhetően, akik újratervezték és tesztelték az összes új TAF 690 S5 alkatrészt.
A projekt kezdetétől fogva nagyon fontos cél volt a nagyon jó ár-érték arány megőrzése a vásárló számára, így nagy eredmény, hogy bár jelentősen javítottuk a gép teljesítményét, az üzemanyagfogyasztás hasonló az előző modelléhez.
A gép sikeresen megfelelt a különféle teszteken, mind a Dyno típusú motoron, mind a gépen. Ezt követte a hatékony erdei munkavégzés időszaka, az ország több területén, ahol több mint 1000 órát teljesített, a legkeményebb kitermelési körülmények között.
Az új TAF 690 S5 2021. október 1-jén, pénteken, az ASFOR által szervezett Erdészek Napja alkalmából került piacra. Az előrendeléseket novembertől lehet leadni, a sorozatgyártás pedig 2022 januárjában indul.

Műszaki leírás

MOTOR
Típus TAF 690 S5
Motor Perkins, 4 hengeres, közös nyomócsöves turbó
Károsanyag kibocsátás Stage 5
Teljesítmény 100 kW (136 LE) / 2200 rpm
Maximális nyomaték 550 Nm / 1500 rpm
Hengerűrtartalom 3,6 l
HIDRAULIKUS RENDSZER
Szivattyúteljesítmény 37,9 cm3 / fordulat
Maximális nyomás 210 bar
Olajtartály kapacitása 100 l
CSÖRLŐ
Standard IRUM, dupladobos levegős, 2×7 t
Opcionális TCM, dupladobos hidraulikus, 2×14 t
FÉKRENDSZER
Üzemi fék többtárcsás olajban
Biztonsági fék rugós (SAHR)
FUTÓRENDSZER
Csuklós jármű 36° maximális elfordulási szöggel
GUMIABRONCSOK
Standard 18.4×26
Opcionális 23.1×26
HIDAK
2 opció NAF 9,5 tonna bolygóműves váltóval
Differenciál zárható
Elülső híd oszcilláló kereten
ELEKTROMOS RENDSZER
Elektromos rendszer 12V, 120A alternátor
ESZKÖZÖK
Fordulatmérő üzemóra számlálóval, hűtőfolyadék hőmérséklettel, tartály nyomásmérővel, visszajelző lámpákkal
Másodlagos kijelző jármű légnyomásával, sebességváltó állapotával, motorterheléssel
FELSZERELÉS
Elülső penge alvázra szerelve
Hátsó pajzs mobil
Opcionális hátsó markoló
KÜLÖNLEGES FELSZERELÉS
Csörlő rádióvezérléssel
Szorítókarmok az elülső pengéhez
Kiegészítő munkafények igen
Vonóhorog igen
Fékrendszer pótkocsinak
VÁLTÓ
2 opció Allison 6+1 automata / Eaton 6+1 kézi
Osztómű 2 fokozatú (nagy/kicsi)
MÉRETEK
Hossz 6000-6300 mm
Szélesség 2250-2750 mm
Magasság 2800-3000 mm
Elülső konzol 1580-2200 mm
Frontális támadószög penege az alvázon 32,35° / penge a forgótengelyen 29,42°
Hátsó konzol 900-1200 mm
Maximális indulási szög mobil pajzs 37,6° / rögzített pajzs 32,7°
Hasmagasság 400 mm (18.4/26) / 500 mm (23.1/263)
Tengelytáv 2930 mm
Nyomtáv 1950-2155 mm
Alváz törése 37,6°
Minimális fordulási sugár (külső) 5900 mm
FÜLKE
Felépítés gumiszerelésű, hangszigetelt
Légkondicionálás igen
Hitelesítések ROPS, OPS, FOPS
Ülés légrugós, fűtött
Fűtés igen
Alblakok karcálló polikarbonát
TÖMEG
Saját tömeg (A jármű tömege közvetlenül összefügg a végső konfigurációval) 8500-9300 kg
Eloszlás a hidakon elől 5000-5500 kg / hátul 3500-4000 kg
Maximális megengedett terhelés 12000 kg
Megengedett terhelés a hidakon elől 7000 kg / hátul 7000 kg
Súlyelosztási korlátok a hidakon elől legalább 30% / hátul legalább 30%
SEBESSÉG
Maximális sebesség előre 30 km/h
Maximális sebesség hátra 5 km/h
TARTÁLYOK
Üzemanyagtartály 90 l
AdBlue tartály 19 l

Galerie foto


Vegye fel velünk a kapcsolatot »

© Copyright 2025 All Rights Reserved MÁVIPROD Magyarország Kft.