Az oldal sütiket használ a jobb a felhasználói élmény érdekében Bővebb információ itt!!
Elfogadom
Nem fogadom el
+36-23/560-023   -   Nemzetközi kirendeltségeink
  • EN
+36-23/560-023   -   Nemzetközi kirendeltségeink
  • Kezdőlap
  • Webshop
  • Motorok
    • Változó fordulatszám
      Változó fordulatszám
    • Állandó fordulatszám
      Állandó fordulatszám
    • Hajómotor
      Hajómotor
    • Gázmotor
      Gázmotor
  • Áramfejlesztők
    • FG Wilson aggregátor
      FG Wilson aggregátor
    • Aggregátor vezérlők
      Aggregátor vezérlők
  • Mezőgazdasági traktorok
    • IRUM TAGRO 102 (Stage V)
      IRUM TAGRO 102 (Stage V)
    • IRUM TAG 24R
      IRUM TAG 24R
    • IRUM TAG 24RH
      IRUM TAG 24RH
    • IRUM TAG 50C
      IRUM TAG 50C
    • IRUM TAG 50CH
      IRUM TAG 50CH
    • IRUM TAG 60C
      IRUM TAG 60C
    • IRUM TAG 60CH
      IRUM TAG 60CH
  • Erdészeti traktorok
    • TAF 690 S5
      TAF 690 S5
    • TAF 690PE
      TAF 690PE
    • TAF 2012
      TAF 2012
    • TAF 2012 PowerShift
      TAF 2012 PowerShift
    • TAF 2012G
      TAF 2012G
  • Alkatrész
  • Szerviz
  • Rólunk
    • Rólunk
    • Karrier
    • Nemzetközi kirendeltségeink
    • Kapcsolat

IRUM TAGRO 102 (Stage V)

Contacteaza-ne »
  • Kezdőlap
  • Mezőgazdasági traktorok
  • IRUM TAGRO 102 (Stage V)
Previous Next
  • Bemutatás
  • Műszaki adatok
  • Foto Galéria

Bemutatás

Több mint 10 éves szünet és sok erőfeszítés után az IRUM az iFOR Kutatási és Fejlesztési Központon keresztül megalkotja az új román mezőgazdasági traktort – a TAGRO-t.
Termékünk versenyképes, amelyet minden gazdálkodónak, különösen a kis- és közepes méretű gazdálkodóknak terveztünk.
Teljesítménye megfelel a világpiac igényeinek, versenyképes ár-minőség arány mellett.
A TAGRO egy kompakt, könnyen kezelhető traktor, mechanikus váltóval, kényelmes és könnyen karbantartható.
A TAGRO motorja egy FPT egység (Fiat Power Train) F36 modell, 102 lóerős, dízel, 4 hengeres, soros, közös nyomócsöves, turbófeltöltővel és közbenső hűtővel, a károsanyag-kibocsátási normája pedig Stage IV final.
A gép a 80-110 LE teljesítményosztályba tartozik,12 sebességes mechanikus sebességváltóval és inverterrel rendelkezik, 4×4 kerékhajtással, hidrosztatikus kormányzással és többtárcsás fékrendszerrel.
A gép hidraulikus rendszerét egy hidraulikus szivattyú táplálja, amelynek maximális áramlása 60 l / perc. A hidraulikus áramkör a kezelő számára három olyan hidraulikus részt biztosít, amelyeket a fülke jobb oldali konzolján lévő karok segítségével mechanikusan vezérlik. Ezek a hidraulikus szakaszok úgy konfigurálhatók, hogy megfeleljenek a traktorhoz rögzíthető összes tartozék követelményeinek. A hátsó emelőszerkezet egy II. Kategóriájú hárompontos rendszer, amelynek kézi vezérlése van a fülkéből és kívülről, helyzet és erőszabályozás.
Elsősorban az üzemeltető optimális biztonságának és kényelmének biztosítása érdekében a fülke megfelel a ROPS és FOPS előírásoknak, 2. védelmi kategóriás, fokozott a láthatóságot biztosít, automatikus légkondicionálóval és szellőzéssel van ellátva, légszűrő rendszerrel, leolvasztásos hátsó ablakkal és fűtött pneumatikus kezelőüléssel. A gépnek elülső / hátsó munkafényei vannak az optimális éjszakai munkakörülmények biztosítására.
A traktor tervezése tekintetében a cél egy egyedülálló és sajátos vizuális identitás létrehozása volt, amelynek legalább a világ bármely nagyobb gyártójának szintjén kell lennie, és a jövőbeni IRUM fejlesztések alapját kell képeznie a mezőgazdasági termékek területén. Ezért figyelembe vettük a kényelemmel, a méretekkel kapcsolatos vonatkozásokat, megőrizve a logónkat és a traktoraink hagyományos vonalait.
Nagy hangsúlyt fektettünk a felhasználó ergonómiájára és biztonságára is. Ezek azok az elemek, amelyek büszkén mondhatjuk, a legmagasabb színvonalúak.

Tehnikai adatok

MŰSZAKI SAJÁTOSSÁGOK
Modell IRUM TAGRO 102
Motor F36 FPT, 4 hengeres dízel, soros, közös nyomócsöves, turbófeltöltő és intercooler
Hengerűrtartalom 3 595 cm 3
Erő 102 LE (75 kW), 2 200 ford./perc
Maximális forgatónyomaték 430 Nm – 1 400 ford./perc
Hűtés Folyadékkal
Befecskendező szivattyú közös nyomócsöves
Levegőszűrő Száraz
Károsanyag-kibocsátás Stage V
ERŐÁTVITEL
Sebességváltómű Shuttle, 12 sebesség előre és 12 sebesség hátra
Irányváltó Mechanikus
Differenciálzár Elektrohidraulikus
4×4 kapcsolás elektrohidraulikus
Hátsó TLT független, 540/1000 fordulat/perc
FUTÓRENDSZER
Kerékhajtás 4 x 4
Gumiabroncsok elől 380/85 R 24;
hátul 460/80 R 34
OPCIONÁLIS
Pneumatikus rendszer Légkompresszor, potkocsi fékrendszer
Fronthidraulika 2 200 kg teherbírás
Fronthidraulika front TLT-vel független, 540 CW, 1 000 CW vagy 1 000 CCW-vel
Extra munkafények 2 elől / 2 hátul
Extra hidraulikus csatlakozók 1 pár
Orrsúlyok 440 kg + elülső vonófej
Utasülés Igen
LED fényszóró csomag Igen
TÖMEG
Saját tömeg 4 000 kg – orrsúlyok nélkül
Üzemanyagtartály 110 l
AdBlue tartály 20 l
MÉRETEK
Szélesség 2 250 mm
Hosszúság 3.800 mm minimum, 4.400 mm orrsúllyal és hátsó rugóval, 4.650 mm front&hátsó hidraulikával
Magasság 2 800 mm +-50mm
Tengelytáv 2 320 mm
Első nyomtáv 1 480 – 1 530 mm
Hátsó nyomtáv 1 780 – 1 830 mm
Hasmagasság 460 mm
FUNKCIONÁLIS JELLEMZŐK
Vonófej Igen, magasságban állítható
Kormányzás Hidrosztatikus
Gyorskapcsolós függesztőkarok II Kategória
PKiegészítő pneumatikus és hidraulikus rendszer Igen
Sárvédők elől/hátul
HIDRAULIKUS RENDSZER
Hidraulikus csatlakozók 2 par
Szivattyúteljesítmény 60 l / perc
Emelési kapacitás 4 400 kg
FÜLKE
Tanúsítványok ROPS és FOPS hitelesített, fokozott láthatóság, pneumatikus ülés fűtéssel, biztonsági öv, szélvédőmosó, első/hátsó ablaktörlők, fűtött hátsó ablak, 2. kategória védelem
Klíma Automata
Visszapillantó tükrök Igen
Munkafények 2 elülső / 2 hátsó
Rádióberendezés Igen

Foto Galéria


Vegye fel velünk a kapcsolatot »

Choose power range (kVA)
Generators between 30 and 650 kVA
Szerviz

Szolgáltatásaink díjai.

Részletek »
Kapcsolat

Elérhetőségeink listája.

Részletek »
Facebook
© Copyright 2025 All Rights Reserved MÁVIPROD Magyarország Kft.